Innováció menedzsment és startup tanácsadás

Van egy jó ötlete ?

Biztos, hogy jó az ötlet, és vajon tényleg erre van szüksége leendő vevőinek? 

Nem könnyű választ adni erre a kérdésre, hiszen ehhez meg kell érteni  a piaci jelenséget, megfigyelni az emberek reakciót, viselkedését, ki kell alakítani az álláspontunkat és csak azután jöhet az ötlet megfogalmazása. Mindezek visszaellenőrzése után még sok teendő van a piacrajutásig, de ebben biztosan tudunk segíteni

Design thinking

A nagyfokú piaci bizonytalanságban új termékek vagy szolgáltatások fejlesztéséhez a tervezői gondolkodás és az iteratív fejlesztés nyújthat biztonságot. A design thinking módszerével pontosabban tudjuk megállapítani fejlesztés irányát, és könnyebben tudjuk módosítani útvonalunkat, hogy sikeres prototípust állíthassunk elő. 

Lean startup

A startup egyik megfogalmazása szerint minden olyan vállalkozás startupnak számít ,mely új terméket, vagy szolgáltatást szeretne piacra vinni extrém bizonytalanságú környezetben. Ez ma szinten minden új vállalkozásra igaz lehet. Ha az ötlet jónak bizonyult, akkor nekiállhatunk a fejlesztésnek, melyet folyamatosan mérnünk kell, elelmeznünk, majd a tanult eredményeket be kell építenünk a fejlesztési folyamatba.

Business model design

Hiába a leggondosabb fejlesztés, ha nem vagyunk pontosan tisztában értékajánlatunkkal, nem tudjuk hogyan tartsuk meg vevőinket és hogyan maximalizáljuk bevételeinket. Árazás, értékinnováció, értékajánlat, költségstrukturálás és passzív jövedelem. Nemcsak hívószavak, de kulcsfontosságú tervezési pontok is.

Tanácsadási és mentor projektek

© 2020 Kerko Media Ltd.  Minden jog fenntartva